.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵ گزینه معرفی شده برای استانداری مازندران + اسامی
مجمع نمایندگان مازندران ۵ نفر را برای تصدی استانداری مازندران به وزارت کشور معرفی کردند.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا شریعتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه معرفی کاندیدا‌ها برای تصدی استانداری مازندران خواسته وزیر کشور از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بود، گفت: مجمع نمایندگی پس از بررسی رزومه کاری ۴۰ نفر آقایان هادی ابراهیمی، مجتبی زارعی، مهدی سعادتی، بهروز علیشیری و عباسعلی نوبخت را برای تصدی پست استانداری مازندران به وزارت کشور معرفی کرد.

او افزود: این لیست نهایی و به وزارت کشور ارسال شده است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هادی ابراهیمی به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح به وزارت کشور معرفی شده بود، اما وی به نفع یکی از کاندیدا‌ها انصراف داد که برای ما نیز تعجب برانگیز بود.

شریعتی با بیان‌اینکه همه ۵ داوطلب نهایی بر اساس فرمت ارسال وزارت کشور انتخاب شده بودند، گفت: نمایندگان در انتصاب استاندار صاحب حق نیستند، اما به درخواست وزارت کشور ۵ گزینه معرفی شدند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران از احتمال انتخاب استاندار، خارج از لیست ۵ نفره نیز خبر داد و افزود: وزیر کشور به اتفاق برخی شخصیت‌ها در حال گمانه‌زنی برای استانداری مازندران است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بررسی و معرفی کاندیدا‌های معرفی شده به وزارت کشور بیش از یک ماه زمان برد ادامه داد: کار مجمع به پایان رسیده و وزیر کشور مختار است گزینه نهایی را از لیست یا خارج از لیست معرفی کند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 شهريور 1400
با سلام وخسته نباشید ، جناب اقای شریعتی بیش از یک ماه زمان گذاشتین این شد لیست شما!!! استعداد های زیادی در مازندارن وجود داره پیشنهاد میشه وسعت دید وکیفیت نگاه وبینش باید به قدری وسعت داشته باشه ومحدود نباشه ومعیار های گزینش رو اصلاح باید کرد. سربلند باشید وموفق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.